درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس | پاکت شیر کم است!

  • کد خبر: ۲۲۲۴۰۵
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس | پاکت شیر کم است!
دبیر کمیته شیر وزارت آموزش و پرورش گفت: شیر استریل فرادما در مدارس توزیع می‌شود که مخاطرات آن بسیار کمتر است اما چالشی که در توزیع شیر مدارس با آن مواجه بودیم، تأمین پاکت شیر است؛ هم‌اکنون در کشور توان تولید ۲۰۰ میلیون پاکت شیر را داریم اما در طرح شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز است.

به گزارش شهرآرانیوز حسین اسدالهی درباره توزیع شیر مدارس در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: توزیع شیر رایگان در مدارس کشور به مدت ۱۰ سال متوقف شده بود، اما سال گذاشته این طرح مجدد به جریان افتاد و ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی تحت پوشش شیر رایگان قرار گرفتند.

وی افزود: طرح شیر مدارس در سال ۱۴۰۳ منسجم‌تر پیگیری می‌شود، سال ۱۰۴۲ به طور میانگین ۲۸ نوبت شیر رایگان در مدارس ابتدایی کشور توزیع شد و تا پایان امتحانات دانش‌آموزان، ۱۵ نوبت دیگر شیر در مدراس توزیع خواهد شد.

اسدالهی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش از ۲۳ مهر ۱۴۰۲ آماده توزیع شیر در مدارس بود، اما شرکت‌های لبنی در استان‌های مختلف برای آمادگی خود درخواست فرصت داشتند، بنابراین در برخی استان‌های جنوبی کشور از پایان دی ماه توزیع شیر آغاز شد و کل کشور در دی ماه تحت پوشش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ۵۰۰ واحد تولیدی لبنی در کشور داریم و با توجه به استاندارد سختگیرانه توزیع شیر در مدارس، ۸۴ شرکت واجد شرایط شناخته و بیش از ۲۰ شرکت وارد طرح شدند، این شرکت‌ها با آموزش و پرورش قرارداد دارند و باید تعهدات را ایفا کنند البته برخی از شرکت‌های لبنی در صف انتظار هستند و اگر شرکتی نتوانست شیر مورد نیاز را تامین کند با شرکت دیگر جایگزین خواهد شد.

دبیر کمیته شیر وزارت آموزش و پرورش گفت: کمبود پاکت ۲۰۰ سی‌سی باعث شد تا در شهر تهران چند وعده شیر با پاکت یک لیتری در مدارس توزیع شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->